Skip to content

Manager ds. operacyjnych

Sokołów , tryb pracy: stacjonarny

Co oferujemy?

  • Prywatną opiekę medyczną
  • Możliwość ubezpieczenia na preferencyjnych warunkach
  • Szwedzką kulturę pracy
  • Możliwość rozwoju, kursy i szkolenia pracownicze 
  • Umowę o pracę
  • System premiowania uzależniony od wyników pracy
  • Pakiet sportowy

Twój zakres obowiązków

  • współpraca z Dyrektorem Operacyjnym w zakresie zarządzania i nadzorem nad działalnością operacyjną powierzonej części logistyki, serwisu i montażu
  • nadzór nad terminową i jakościową realizacją procesu montażu i serwisu
  • optymalizacja procesów operacyjnych w celu zwiększenia efektywności i rentowności
  • wdrażanie strategii operacyjnej oraz kontrola realizacji kluczowych wskaźników efektywności (KPI)
  • zarządzanie zespołem operacyjnym oraz wspieranie jego rozwoju
  • współpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji projektów i usprawniania procesów
  • aktywny udział w projektach w celu usprawniania procesów logistycznych, montażowych i serwisowych
  • zapewnienie zgodności działań operacyjnych z obowiązującymi przepisami i standardami bezpieczeństwa

Nasze wymagania

  • min. 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu operacjami, logistyką lub produkcją (preferowane w branży budowlanej, logistycznej lub pokrewnej)
  • umiejętność planowania i koordynowania procesów operacyjnych
  • doświadczenie w zarządzaniu rozproszonym zespołem
  • znajomość nowoczesnych narzędzi do zarządzania logistyką
  • analityczne podejście do rozwiązywania problemów oraz umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
  • znajomość przepisów BHP i prawa pracy
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • gotowość do częstych podróży służbowych

Brak kontaktu ze strony TLC Rental w przeciągu czterech tygodni od daty złożenia aplikacji oznaczać będzie, że po etapie selekcji dokumentów nie zdecydowaliśmy się na zaproszenie Państwa na rozmowę rekrutacyjną.

Aplikuj

Aplikuj na stanowisko:
Manager ds. operacyjnych

Wypełnij formularz, aby wziąć udział w procesie rekrutacyjnym.